Fmykey outfits

The Little Black Dress: KEY!

Whoe! Officially launched!! Welcome to F is my KEY.

Let’s start met een goede throwback!

Albufeira two-thousand-and-thirteen. Een prachtige oude stad die wat mij beteft probz verdient op de facebookpage Places You Must See Before You Die. It’s Albufeira. Omdat er zoveel te zien is, waren er van die dagen dat we non-stop (lees van vroeg tot laat) in the Old Centre waren. Voor mij de perfecte uitdaging om vanuit een basis item meerdere looks te creëren. En – geef toe – wat is een betere basis dan THE Little Black Dress? F is key. The Little Black Dress is key.

Schermafbeelding 2014-04-21 om 14.33.11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Een zwart jurkje over mijn bikini and let’s goooo. Ik heb gekozen voor een jurkje van Asos Petite, gehaakt met mouwen van kant. Vrouwelijk as hell.

IMG_0781

Omdat ik er een wedstrijdje van maak om thé most feminine items te mixen met items straight from the street heb ik het jurkje later op de dag gemixt met een vintage spijkerjacket. Eén mouw verwijderd en een spijkergilet aka spikerjacket is daar. DIY in its easiest way.

Avonden in Albufeira staan garant voor dancing in thé moonlight maar ook heerlijke verse visjes in de meest gave restaurantjes aan het water. Voor mij du moment om The Little Black Dress een vrouwelijke update te geven. What’s better than the maxi?! Easy en sophisticated. De perfecte zwoele avond toevoeging!

Schermafbeelding 2014-02-26 om 20.17.30

What was I wearing?

Little Black Dress Asos Petite // Spikerjacket Vintage // Maxi Skirt Vera&Lucy  // Black Sandals Boetiekje in Frankrijk // Statement Tijger Ketting B1Fashion

Find me on Facebook!

 

 

2 thoughts on “The Little Black Dress: KEY!

Leave a Reply

