Fmykey outfits

Zara S/S14

IMG_3230

Zara is voor mij altijd een plek waar ik absoluut niet naar binnen moet gaan als ik not that much te besteden heb. Helaas was mijn goede voornemen afgelopen dinsdag niet sterk genoeg. Het plan om alleen de negen straatjes (heaven on earth) te bezoeken, liep uit op een bezoekje aan Nederlands grootste Zara. Spijt? Hell no!

Naast pastel, pastel en nog meer pastel zijn er genoeg zwart/witte items, hangend aan de Zara-hangers. Mooi zwart-wit is niet lelijk, NO! Alles behalve, if you ask me. Bij een nette pencil skirt als deze, is een speels stukje middenrif more than allowed. Deze hele opgekropte crop top met ruches is echt tof afgewerkt en voor €27,95 was het voor mij een soort van koopje! Let the summer begin..

IMG_3217

IMG_3267

IMG_3246

IMG_3247What was I wearing?

Striped Midi Skirt ZARA // Crop top white ZARA // Zwarte enkellaarsjes INVITO

 

 

5 thoughts on “Zara S/S14

Leave a Reply

