Trends

Festival Backpack

FESTIVAEen item wat bij mij nooit, maar dan ook nooit, ontbreekt op een festival of tijdens het shoppen is een backpack du backpack. Vaak krijg ik de vraag waar ik mijn ”rugzak” vandaag heb, want hij is zoooo handig.. en that’s such a true story. Daarnaast is dit item dé must-have bag of the season, even if we ask mr. Alexander Wang!

Ik heb er verschillende liggen, van H&M tot THERAGGESTPRIEST.. never enough backpacks. Met festivals of lange dagen in de stad, prop ik er dikke sweater in voor de koudere avonduren. Plekje voor easy lege flesjes, lipsticks, portemonnee’s, opladers just in care, m’n Iphone.. Nog handiger is een knipje maken in de voering en hierachter je mobiel en portemonnee bewaren, no fear voor zakkenrollers! Ook met shoppen is een rugzak way more easier dan een clutch of een tote. Allebei de handen vrij, niks chiller dan dat.

Alle bovengeselecteerde backpacks zijn verkrijgbaar in de vermeldde webshops. Grap your change!

 

One thought on “Festival Backpack

  1. Ik vind het echt super dat de rugzak terug in is! Veel handiger dan altijd met een tas rond te lopen 😉 Mijn favoriet is sowieso die van Stella McCartney!

Leave a Reply

