Fmykey outfits

Rough meets Minimalism

Back met een nieuwe outfit post! Gister poste ik hier over mijn bezoekje aan one of my favorite Vintage shops, een klein winkeltje in Enschede. Tegenover deze winkel zit een underground kinda boksclub, althans that’s what it looks like. Toch was het een toffe locatie om even mijn ”OOTD” vast te leggen.

OOTD

White Zara Coat

White Zara Coat

Boksclub TwenteWhite Zara CoatLeopard Slip-ons

Deze jas neigt naar een soort van perfectie. Heerlijk minimalistisch en chique at the same time. In de lente draag ik het item als jas, in de winter als blazer. Wit en wit is altijd goed, het topje scoorde ik tegelijkertijd met deze outfit. Nog wat stoerdere items and the result is there; a white top, boyfriend jeans en luipaard loafers!

WHAT WAS I WEARING?  White coat ZARA // White top EPISODE // Boyfriend jeans BY MM ENSCHEDE // Leopard Loafers FOREVER 21

Leave a Reply

